Categories Menu

Élelmiszer kiskereskedelem

A kereskedelemi szektoron belül az élelmiszer kiskereskedelem az egyik legjelentősebb geomarketing felhasználó, alkalmazó. A legfontosabb felhasználási terület a hálózatfejlesztés, marketing,- és piackutatás. E fontos back office munkát támogatja a térképes elemzés, melynek segítségével a vásárlóval nem csak a boltban, hanem a térképen is találkozhat. Előnye, hogy a statisztikai, geo statisztikai adatoknak köszönhetően Ön nem csak azokat a vásárlókat ismerheti meg, akik vásárolnak az üzletben, de azokat is, akik nem. Jól kiválasztott mutatószámokkal rávilágíthatunk a még kevésbé lefedetlen területekre és az új igényekre.

Ez a weboldal cookie-kat használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a cookie-k használatát, vagy zárja be az oldalt! További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat használ. A cookie-k olyan ártalmatlan file-ok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. Amennyiben elfogadja a cookie-k használatát, kérjük kattintson az "Engedélyezem" gombra!

Bezár