Categories Menu

Élelmiszergyártók és forgalmazók

Reklámstratégia, akciós termékek terjesztése, visszajelzések a forgalomról. A fontos KPI mutatószámokat, forgalmi mutatók térképen vizsgálva a táblázatos kiértékeléseknek adhatunk egy vizuális keretet: hol adnak el a legtöbbet, melyik lánc üzleteiben, melyik régióban. Ezen kívül az üzleti térkép olyan fontos döntési folyamatoknak lehet a szemléltetető eszköze, mint például, hogy hol kellene növelni az eladásokat leginkább, vagy mely értékesítési régió igényel egy újabb elosztó központot.

A termékprospektusok, akciós újság terjesztési folyamatának koordinálásához is nagyszerű eszköz, mellyel meghatározható az optimális terjesztési körzet. Ha költség szempontot vesszük figyelembe, mért terjesztene egy olyan régióban, ahol alacsony a lefedettsége? Másik példa: autóval és/vagy tömegközlekedéssel adott időn belül elérhető vonzáskörzetben újság terjesztés indítása, ahol olyan településeket is megcélzunk ahol még alacsony a lefedettség.

Ez a weboldal cookie-kat használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a cookie-k használatát, vagy zárja be az oldalt! További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat használ. A cookie-k olyan ártalmatlan file-ok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. Amennyiben elfogadja a cookie-k használatát, kérjük kattintson az "Engedélyezem" gombra!

Bezár